Kimmietid

april 29, 2008

Sol och blåst

Det blåser bra idag men solen skiner så det gör inte så mycket. Jag tror att jag känner mig lite bättre idag, vågar inte vara övermodig det kan ju komma igen.

Sonens pappa tittade in igår kväll och lagade sonens punktering (tillsammans med sonen) så idag
kunde han cykla till skolan igen.
Fick en lite trist nyhet igår, vi har fått en skatteskuld pga arvet från min mamma och vi syskon ska betala en väldigt trist summa till skattemyndigheten. Man kan ju ha roligare med pengarna än att betala in dem till dem.

3 Comments:

  • At 2008-04-29 12:06, Anonymous Anonym said…

    Men jag trodde att de tagit bort arvsskatten???
    Vad är nu detta? Och varför får ni denna information nu först?
    USCH så trist

     
  • At 2008-04-29 13:18, Blogger Kimmie said…

    Det är inte arvskatt, jag har inte fått papperna än men det ska vara något som hänger kvar sedan husförsäljningen för många år sedan.

     
  • At 2008-04-29 18:52, Anonymous Anonym said…

    Aldrig kul att behöva betala en massa.
    Skönt att du känner díg bättre men ta det nu försiktigt och sköt om dig.
    Jo det är Ica maxis Exotiska fat. Vad bra att det är fint. Känns tryggt ;)
    /Nena

    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter