Kimmietid

april 28, 2008

Lunchpromenad

Mår i och för sig fortfarande lite konstigt men jag bestämde mig för att strunta i det och gå ut och gå med kollegorna på lunchen, det har ju inte blivit bättre av vila så då kanske lite extra frisk luft kan hjälpa. Väntar denna veckan också om jag inte har slutat känna mig yr då så får jag väl ringa läkare. Är inte mycket för det där att springa hos läkare - men det är rätt obehagligt.

Denna veckan är i varje fall kort, endast tre arbetsdagar - lyxigt.

Sonen fick ta taxi till skolan idag, han började senare än mig idag så han upptäckte när jag redan var på jobb att han hade fått punktering. Med en bra bit till skolan och bara 25 minuter på sig så hade han inte hunnit med bussar och byten. Men det löste sig - sen får han ta bussen hem.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter