Kimmietid

oktober 28, 2006

Precis hoppat ut ur duschen

Har städat och grejat en stor del av dagen, skulle bara städa som vanligt men så fick jag för mig att dra ut böckerna ur bokhyllan och göra rent bakom + att dammsuga böckerna. Jag har vansinnigt mycket böcker så det tog tid och då har jag ändå inte gjort vid alla hyllorna än. Nåja lite städning kvar tills imorgon.
Nu ska jag ha lite slappetid framför datorn och läsa alla mina favoritbloggar. Tänk vad social man kan vara trots att man sitter alldeles själva hemma.

2 Comments:

  • At 2006-10-29 17:28, Anonymous Anonym said…

    Städa är ju tyvärr något som måste göras!!Det finns en liten uppmaning på min sida!! Ha en fortsatt fin dag nu o sköt om dig.
    Vicke

     
  • At 2006-10-30 00:47, Anonymous Anonym said…

    Oj vad duktig du är.
    Skulle också behöva göra det där med böckerna... vad var det nu det hette det du gjorde ;)
    Får ta tag i de då jag blivit frisk och barnens prylar kommit på plats. Just nu känns det inte så motiverat att städa då man har kartonger och påsar överallt man tittar.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter