Kimmietid

oktober 27, 2006

Idol

Linda åkte ut..... det kändes inte rätt. Både Johan och Cissi var rätt kassa tyckte jag. Jag tycker inte att årets idol håller samma standard som man blivit bortskämd med. Men Felicia var riktigt bra och även Markus.
Sedan tyckte jag att Linda var en klar 3:a men det tyckte tydligen inte de som röstade. Nåja, så kan det gå...!
Vinden har lugnat sig. Skönt så man slipper vakna av det inatt.
Min ljung på uteplatsen hade flugit ut ur krukorna innan idag och det var det värsta som drabbade just mig så det var ju inte så farligt.
Var hos frisören och fick håret mer uppklippt mer än vanligt, hennes idé och det ser bra ut så jag antar att hon vet vad hon gör. Det känns helt underbart att det är fredag och att jag får sova ut imorgon... Ahhhh

4 Comments:

  • At 2006-10-27 23:25, Anonymous Anonym said…

    Ja, det var konstigt att Linda åkte ur. Folk glömde väl att rösta på henne, antar jag.

    Hoppas nu att du får en underbar helg!

     
  • At 2006-10-27 23:26, Anonymous Anonym said…

    Glömde skriva mitt namn igen....o)

    Liv här!

    Ha det gott

     
  • At 2006-10-28 00:09, Blogger Maria said…

    Tycker inte heller om att Linda åkte ut, blev riktigt, riktigt besviken.

     
  • At 2006-10-28 17:33, Anonymous Anonym said…

    Själv så tittar jag inte på idol, så jag har ingen uppfattning. Det blev inte så mycke till storm hos mig heller! Ha nu en fin kväll o sköt om dig.
    Vicke

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter