Kimmietid

oktober 25, 2006

Låg energi

Det har jag idag, batterierna behöver nog bytas. Jag vet inte varför jag är så trött idag - det var jobbigt att stiga upp och jag är riktigt sömnig idag.
Nåja, ett par dagar till helg och då ska jag vara själv det var länge sedan, det blir ett bra tillfälle att både städa, fixa och sova ut ordentligt. Ser riktigt fram emot lite tid för mig själv.

Ikväll ska jag hjälpa sonen med läxor och prov det är jättemycket denna veckan och det kan behövas förhöras en del. Han kunde 2 av ämnena som det är läxförhör i nästan helt redan igår så där ska det bara nötas in lite och sedan blir det prov i historia på fredag och det behövs pluggas in ordentligt. Jobbigt med alla årtal.

Så kommer särbon hem till oss också och vi ska äta fläskfilé med tzatsiki,
gott. Herrarna får klyftpotatis och jag ska fixa en liten grönsaksgratäng till mig. Mumsigt.
 
Hit Counter
Free Counter