Kimmietid

oktober 24, 2006

Jeans

Jag älskade en gång i tiden att ha på mig jeans - nu har jag inte haft ett par jeans på säkert 7-8 år. Jag slutade röka för så länge sedan och ända sedan dess har vikten sakta smugit sig på. Jag trivs inte i jeans när jag är alltför knubbig (snällt ord).
Idag har jag beställt ett par jeans och det tycker jag är skitkul. Hoppas att jag trivs i dem. Jag har fortfarande en hel del kvar att gå ner men man måste peppa sig lite på vägen. Jag har satt som mål att ha gått ner ytterligare 9 kg fram tills nästa sommar. Idag står vågen på -7,5 kg och redan nu mår jag så mycket bättre. Tänk vad mycket energi man har som man inte visste om.

1 Comments:

  • At 2006-10-24 17:21, Anonymous Anonym said…

    Lycka till med jeansen ;)
    Själv är jag jeansmänniska även om de åker av när jag kommer hem.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter