Kimmietid

oktober 27, 2006

Vinden viner

Det är inte så illa som man kunde trott efter gårdagens alla varningar men vem vet det kommer kanske. Sonen fick skjuts till skolan och skulle sedan ta bussen hem till sin pappa. Ifall att det blir värre vill man ju inte ha honom ute och snurra på en cykel. Så efter jobb får vi köra bort till sonens pappa och lämna hans helgpackning den kunde han ju inte dra med sig till skolan.

Igår kväll fick jag tömt och rengjort en byrå och sen sorterat, slängt och lagt tillbaks alla prylar. Har tänkt göra detta länge. Sedan fick jag städat fågelburen också och förhört sonen inför dagens historieprov så jag kände mig rätt flitig.
Och ikväll blir det frisören, ska bli skönt att få ansa bort lite och så är det ju idol också det får man väl titta på. Härligt med helg.

1 Comments:

  • At 2006-10-27 21:34, Anonymous Anonym said…

    Ja, det är GÖTT att det är helg, ska slänga mig i ett varmt bad, är trött och frusen.
    Förresten skulle jag också behöva klippa håret, ska gå lös med saxen själv imorgon tror jag :)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter