Kimmietid

juni 20, 2008

Midsommarafton


Så var det Midsommarafton - vi ska på midsommarfest hos min syster och svåger i deras stuga.

Vi blir 3 par - sonen ska vara hos sin pappa han tycker inte det är något kul med dansbana och sådant längre, sen är det inga andra ungdomar i gruppen heller så jag förstår honom.

Höll på mycket igår för att få allt i ordning - allt är nu uppackat, tvättat och väskorna är tillbaka i källaren - sonen ska visserligen ut på en semester till med sin pappa då men det dröjer ett tag tills dess så jag vill ha undan.

Vi shoppade ju lite i Italien också, mest souvenirer, t-shirts till sonen, alkohol men jag fick köpt ett par löjligt billiga skor också. Jag tyckte de var fräcka speciellt som de kostade mig under 50 kronor. Det var de väl värda eller hur?
 
Hit Counter
Free Counter