Kimmietid

juni 08, 2008

Solskyddsfaktor 25

Har precis varit och handlat, passade på att ladda med mer solskyddfaktor inför resan.
Bara 3 arbetsdagar till och sedan bär det iväg.
Men först har sonen utflykt med skolan imorgon igen, mer badande. Han ska ha matsäck med sig imorgon så jag inhandlade lite godsaker till det också. De har ingen riktig skola denna veckan - det blir bad imorgon och sedan någon teater på tisdag och sist avslutning.
Har skrivit klart mina listor med vad som ska packas så det ska bara tvättas en gång till innan jag kan packa allt. Jag längtar.

3 Comments:

  • At 2008-06-08 21:12, Anonymous Anonym said…

    Lyckost er som snart ska iväg - vi har ytterligare ca 3 veckor kvar tills resan... längtar!!! Bra att ni laddar med rejält med solfaktor - den här tiden bränner man sig lätt!!

     
  • At 2008-06-09 07:58, Anonymous Anonym said…

    Snart är den efterlängtade semestern här - bra att det inte är enbart solen ni reser efter.

    De sa att Sverige har varmast i Europa just nu....

    OM vi inte pratas vid innan (vilket jag väl hoppas och tror) så önskar jag en upplevelserik och behaglig semester!

     
  • At 2008-06-09 08:06, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja det ska bli jättehärligt.

    Hossan: Det är bara bra om det inte är allt för stekande i en storstad.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter