Kimmietid

juni 03, 2008

Soliga tisdag

Lite trött och sliten idag, har sovit lite halvtaskigt ett par nätter. Men det är ju inget allvarligt jag sover förhoppningsvis bättre inatt.
Det ska bli jätteskönt också med kort vecka, på fredag är det ju sveriges nationaldag.
Då ska jag och särbon till min systers och svågers stuga på lite grillfest och det är ju alltid trevligt. Så mycket firande av nationaldagen blir det inte i övrigt - jag sätter väl upp min lilla fasadflagga på uteplatsen.

Nu gäspar jag stort så jag får nog gå och fylla min kaffemugg.

2 Comments:

  • At 2008-06-03 16:12, Blogger -Nena- said…

    Kan det vara värmen som gör det svårt att sova kanske. Så är det här hemma, det blir för varmt i huset.
    /Nena

     
  • At 2008-06-03 17:12, Anonymous Anonym said…

    Ungefär så kommer vi också att fira med en liten flagga!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter