Kimmietid

maj 31, 2008

Morgonpromenad

Skönt med lördag, särbon och jag vaknade tidigt idag. Han hade ont i ryggen och låg och vände och vred sig och då vaknade jag också. Vi bestämde oss för att gå ut och promenera, det blev en runda på lite drygt en timme och sedan satte vi oss på uteplatsen med frukost, kaffe och sydsvenskan. Härligt! (Malmö är rätt folktomt före sju en lördagsmorgon)
Vid 10.30 väckte jag sonen och hans kompis eftersom sonen hade en tid hos frisören, så de åt frukost och sedan gick de iväg för att han skulle bli klippt.
Nu har jag en rabarberpaj i ugnen tills ikväll, när den är klar ska jag ta mig en tur till affären och inhandla potatis och lite grönsaker till kvällens middag, vi ska grilla kycklingfilé.
Sen blir det nog boken och uteplatsen en stund.
Ha en skön lördag!

1 Comments:

  • At 2008-06-01 21:19, Anonymous Anonym said…

    Det där med morgonpromenad i en folktom stad och sedan frukost låter helt ljuvligt :)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter