Kimmietid

juni 10, 2008

Imorgon skolavslutning

Sonens korta dag i skolan är redan över och han är med en kompis nu. Imorgon är det dags för skolavslutning och det är han glad över. Vi brukar gå ut och äta på skolavslutningsdagen men imorgon hoppar vi över det eftersom vi reser på Torsdag och då blir det restaurangmat vid alla måltider i en vecka och det kan ju räcka.
Efter jobb idag har jag tvättid och ska få rent det sista vi vill ha med oss, kanske hinner jag stryka också annars får det bli imorgon.
Sonen och jag ska ha Laxfilé med färsk pasta och ostsås till middag ikväll. Det är snabblagat och inte så mycket jobb + att det är gott.

1 Comments:

  • At 2008-06-10 14:20, Blogger -Nena- said…

    Här är inga korta dagar innan skolavslutningen- Halv tre slutar de precis som vanligt och de var lite buttra över det.

    Om jag inte hinner in innan så vill jag önska er en riktigt skön semestervecka.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter