Kimmietid

april 19, 2008

Vilken underbar dag

Det känns nästan som sommar utomhus, vi har hittills haft en helt underbar dag.
Vi har sopat och gjort fint på uteplatsen, rensat och gjort snyggt i rabatterna tagit upp två stolar ur källaren till uteplatsen och suttit i dessa och druckit kaffe.
Så har vi varit en massa ärenden också, vi var på Bauhaus och tittade på staket. Jag måste byta staketet runt min uteplats och vi hittade ett fint som jag ska köpa inom kort. Vi var tre i bilen så vi kunde inte fälla sätet och köpa idag, dessutom måste vi mäta lite mer innan vi handlar.
Så fick jag äntligen köpt toner till min skrivare, har varit slut hur länge som helst.
Ikväll ska vi grilla Fläsk-karré som nu ligger i vitlöksmarinad. Mumsigt!
Så har jag bakat en kaka också, ska bli spännande att se hur den smakar - hittade ett recept på Allt om Mats hemsida en citron och lakrits kaka. En riktigt härlig Lördag!

1 Comments:

  • At 2008-04-20 07:35, Anonymous Anonym said…

    :-D låter som en utmärkt dag.

    Jag tyckte det var en solig men kall dag.... faktiskt. Fast så fryser jag ju nästan alltid.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter