Kimmietid

april 14, 2008

Kan inte sluta vara arg

Men det måste jag väl, jag blir helt vansinnig när jag ser Englas mördare stå och flina på en film från en bensinmack dagen efter att han gjort detta hemska.
Måtte skithögen aldrig komma ut igen. Måtte han få ett helvete i fängelset.

Om jag ska försöka släppa detta ett tag nu så kan jag för att vara positiv säga att vi har underbart väder - solen strålar och det var riktigt behagligt ute när jag var ute och cyklade på lunchen. Var ute och handlade lite och fick köpt det som saknas till kvällens middag och lite annat som behövdes. Ikväll blir det lax med färsk pasta och ostsås.

1 Comments:

  • At 2008-04-14 22:35, Anonymous Anonym said…

    Maktlöshet och ilska!
    Och ett stort VARFÖR???

    Jag hoppas att han får de straff han förtjänar och att han långsamt ruttnar bort i en plågsam död långt borta från allmänheten

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter