Kimmietid

april 08, 2008

Eko

Det ekade lite i vardagsrummet imorse men det ska förhoppningsvis vara välmöblerat ikväll igen. Känner av lite i ryggen efter allt släpande. Men ikväll kommer särbon också så han kan hjälpa till att sätta saker på plats.
Igår kväll fick sonen och jag ligga på min säng och titta på TV, det gick bra det med men man blir extra trött när man ligger på sängen och tittar.
Så ska jag förbereda maten inför min väninneträff imorgonkväll också, annars blir det så stressigt imorgon. Men jag ska sluta 2 timmar tidigare idag eftersom jag har fått en tid som spänner över flera timmar då leveransen kan ske. Så jag ska nog få allt gjort.
Sonen sover hos sin pappa imorgon eftersom han inte kände för att vara hemma när mina väninnor kommer.

1 Comments:

  • At 2008-04-08 09:22, Anonymous Anonym said…

    Tittar in för att önska dig en bra tisdag och hoppas att det inte blir vätte i ryggen
    /Nena

    http://nena.bloggagratis.se

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter