Kimmietid

april 13, 2008

Så fruktansvärt vidrigt

Läste just rubrikerna på Expressen - Engla har hittats mördad. Den avsky jag känner är enorm.
Hur ska hennes stackars familj någonsin kunna leva med detta och vad gjorde det aset som gjort detta ute bland vanliga människor.
Det amerikanska systemet kan lämna en del att önska men inte springer sådana kräk ute bland vanligt folk efter en liten kort "viloperiod" på anstalt. Jag tror på deras "three strikes and your out". Kan man inte följa lagarna så förlorar man sin rätt till frihet. I USA så har också allmänheten rätt att veta om pedofiler eller våldtäktsmän bor i deras närhet.
Skit i deras rättigheter.
Denna man och andra som honom bör aldrig någonsin mer få rätten till någonsom helst sorts normalt liv!

2 Comments:

  • At 2008-04-14 08:49, Anonymous Anonym said…

    Ja vidrigt var ordet.
    Man kan undra hur en sådan person som gör en sådan sak tänker och jag hoppas verkligen att nyckelen tappas bort...
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se/

     
  • At 2008-04-14 11:52, Anonymous Anonym said…

    Bra att han åkt fast nu innan han skadar någon mer. Jag kan nästan inte ta in det otäcka han gjort...

    Man vill grina men jag stänger av!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter