Kimmietid

april 08, 2008

Ledbruten men överlycklig

Ont i ryggen så att jag knappt kan röra mig, i varje fall inte utan att stöna högljutt.
Men det är det värt - mitt vardagsrum ser ut precis som jag tänkt mig - jag älskar det!
Jag är en mycket hemkär människa och mitt hem är jätteviktigt för mig - detta gör mig så glad.
Sofforna kom vid 16,00 de hade sagt mellan 15,00-21,00 så det var perfekt sonen och jag kunde ju inte vänta till särbon kom så vi satte igång, det var enorma mängder emballage som skulle av, ben som skulle skruvas på i övrigt var det klart men det är tunga möbler jag köpt.
Nu är allt på plats - mitt hem har fått ett rejält lyft! Dammsugat efter alla små frigolitbitar, särbon tog med sig allt emballage att slänga på jobb. Så nu är jag redo för mina gäster imorgon.
Det enda problemet är som sagt att jag har ont i ryggen så att det nästan tåras i ögonen varje gång jag gör något.

1 Comments:

  • At 2008-04-11 13:04, Anonymous Anonym said…

    Vad roligt att sofforna är på plats och att det blev lika fint som du tänkt dig! :-)
    Mindre kul att du har ont, men det går förhoppningsvis snart över igen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter