Kimmietid

april 18, 2008

Jag är så klantig!

I morse skulle jag ta på mig en röd blus som hängt lite trångt i garderoben så jag slängde fram strykjärnet i hallen vid mattan och tänkte att jag bara skulle stryka till vid kragen där det såg lite konstigt ut.
Jag har en matta i hallen som är av något konstigt material - den är lite hård och jag upptäckte att det fanns konstfiber i den.
Så nu har jag svett bort lite av den svarta färgen på mattan, strykjärnet är antagligen förstört för det hade en svart gegga som satt som berget och den röda blusen har en stor svart fläck som nog inte kommer att gå bort. Vilken tur att det inte är måndag också!

1 Comments:

  • At 2008-04-18 18:40, Anonymous Anonym said…

    Usch det var ingen kul start på dagen.
    Jag hoppas att helgen blir bättre för dig.
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter