Kimmietid

mars 15, 2008

Underbara lördag

Steg upp på vågen imorse -2,6 sen i Måndags, GI är ett mirakel. Kommit fram till att för mig är det den metod som fungerar. Antagligen för att mitt problem när det gäller att hålla vikten är just kolhydrater och socker. Om jag följer någon annan diet så kan jag kanske tappa 1 kg på en vecka och då är jag hungrig och lättirriterad hela tiden. Sen skulle jag bara kunna hålla mig till det när jag har gått ner också så hade allt varit toppen.

Idag är det lördag, härliga lördag. Städning ska göras som vanligt och ikväll är det dags för melodifestivalen - ska bli spännande. Bara inte Christer Sjögren vinner för då är det skandal.
Själv har jag flera favoriter i år - Rongedahls, Sanna, Charlotte och sen finns det några till som är helt ok.

2 Comments:

  • At 2008-03-15 14:44, Anonymous Anonym said…

    Rejäl viktnedgång! Grattis!

    Jag hoppas att Sanna vinner!

    Vet inte vad som hänt med min blogg? Kommer inte in på sidan, den är bara helt blank...
    Men det är väl inte meningen att jag SKA blogga kanske?

    Ha en riktigt go lördag!

     
  • At 2008-03-15 16:22, Blogger Kimmie said…

    Hej kommer inte heller in på din blogg men det löser väl sig snart hoppas jag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter