Kimmietid

mars 12, 2008

Det känns som Torsdag men det är Onsdag

Är hela tiden säker på att det är Torsdag idag men det är ju bara Onsdag. Bättre när man är förvirrad på andra hållet.
Fåtöljen blev hämtad, lådan gick precis (med lite våld) in i Särbons bil. Det blev jättesnyggt, förutom att nu ser soffan och soffbordet gamla, fula och slitna ut. Nåja en månad till sen har jag ny soffa också. Längtar!
Sen lagade särbon sonens punktering medans jag gjorde kryddiga köttfärsbiffar med Ratatouille till oss, potatis till sonen. Kvällen försvann så snabbt.
Fick tagit foto på min gamla soffa och mailat iväg till en förening som jag hittade en annons ifrån de skulle inreda ett mysrum för ungdomar och sökte billiga lösningar, så jag erbjöd min soffa gratis till dem så får vi se om den passar. Den var visst eventuellt för stor.
 
Hit Counter
Free Counter