Kimmietid

mars 25, 2008

Tillbaka till verkligheten

Så var det jobb och skola och allt som vanligt igen. Var ute och gick i det soliga vädret med en kollega på lunchen, jätteskönt. Annars har dagen flutit på som vanligt - sonen var segare än vanligt imorse men det hör väl till när det varit lov. Han har 4 skoldagar sedan ska han ut på prao och det ser han fram emot. Innan dess ska 2 prov klaras av, det ena var idag och så ett annat i slutet av veckan.

Ikväll ska jag göra något av köttfärs till oss till middag får se om det blir någon röra eller om jag gör biffar. Så ska jag plocka bort påskpyntet - det är inga stora mängder så ganska snabbt fixat.

2 Comments:

  • At 2008-03-25 19:40, Anonymous Anonym said…

    Jag tror att jag ska ha kvar det lilla påskpynt jag har tills det är dags att pynta för nästa pynthelg - vilken det nu kan bli? Midsommar? (vad pyntar man med då) eller kanske JUL - tog nyss ner en tomte som hängde i köket - ja, en prydnadstomte, ingen riktigt tomte som hängt sig för att jag tråkade ihjäl honom..... :-)

     
  • At 2008-03-26 08:00, Blogger Kimmie said…

    Hi hi, det är ju också en lösning att aldrig plocka ner något.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter