Kimmietid

mars 22, 2008

Promenad

Nu har vi redan hunnit med mycket fast klockan inte är så mycket.
Efter vår goda frukost så gick särbon och jag ut och gick en runda på en timme.
Sedan ringde en dam på en annons jag haft på blocket med en fåtölj och hon köpte den direkt utan att trassla och pruta. Skönt, det var rörigt i mitt vardagsrum med en extra fåtölj stående.
Nu har jag varit på ICA och handlat så att vi kan göra Tacos ikväll, sonens bästa kompis ska sova över och det var deras önskemål, och det är ju gott så det går bra.

En skön lördag till alla!

1 Comments:

  • At 2008-03-22 21:07, Anonymous Anonym said…

    Skönt när de inte ska trassla så när man ska sälja något.
    Tacos lät väldigt gott. Jag är inte speciellt glad för påskmat och hade gärna haft tacos istället.

    Ha det så bra resten av helgen
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter