Kimmietid

mars 19, 2008

25 snabba/lånade från annan blogg (minns ej vems)

25 snabba

1. Röker du? Nej

2. Snusar du? Nej

3. Skolkar du? Är präktig har aldrig skolkat.

4. Gör du frukosten själv? Ja

5. Har du suttit i rätten? Ja, som åhörare

6. Har du slagit ner någon? Har en gång i tonåren knäat en gubbe som hoppade på mig, han
lämnade mig ifred då.

7. Har du pussat någon av samma kön? Bara, småbarn.

8. Har du blivit tagen av polisen? Stoppad för att ha cyklat utan ljus.

9. Vad gör du när du blöder näsblod? Hämtar papper och lutar huvudet bakåt.

10. När grät du senast? Säkert när jag såg någon film.

11. Vem kan du prata med om allt? Hossan

12. Har du solglasögon? Nix.

13. Skriv en mening på engelska. I want summer!

14. Vem kramade du senast? Min son

17. Om du fick välja 1 önskan, vad skulle du önska dig då? Alla närståendes hälsa.

18. Vem hatar du mest här på jorden? Pedofiler.

19. Vem älskar du mest? Min son

20. Vilken färg har du på tröjan just nu? Korall

21. Har du strumpor på dig? Ja

22. Beskriv med 3 ord hur du känner dig just nu: Trött, hungrig, törstig.

23. Har du bärbar data? Ja

24. Använder du nagellack? Ibland.

25. Är du blyg? Kan va men inte så mycket längre.

Finns det någon annan som känner för att svara på dessa så ta för er.
 
Hit Counter
Free Counter