Kimmietid

maj 29, 2007

Ny tunika

Var på Lindex på lunchen och köpte mig en ny tunika, jättefin är den i vitt, svart och grönt. Brukar alltid köpa mig något nytt till midsommarafton men vi är ju i Paris då så jag tänkte att då kan jag ha något nytt att ha på mig där istället. Kul när man hittar något när man bara sticker ut sådär.

3 timmar jobb kvar sedan är det kväll igen. Jag måste gå och handla lite mat ikväll efter jobb, sonen har plötsligt börjat dricka stora mängder mjölk så det tar slut hela tiden, det är väl tonåren som kommer igång ordentligt.

1 Comments:

  • At 2007-05-29 20:11, Anonymous Anonym said…

    Känner igen det där med mjölken. Efter att ibland stått med mjölk som gått ut så saknar man det istället nu.
    Måste vara tonåren

    Kul att du hittade något nytt bara så där. Sällan jag gör det tyvärr.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter