Kimmietid

maj 24, 2007

Helt slut

Jag borde var frisk nu men jag känner mig lika illa däran som i Måndags, dessutom känner jag mig gnällig och det avskyr jag.
Innan satt förkylningen i huvudsak i halsen + att jag hade feber.
Nu har jag alldeles röd näsa är jättesnuvig, dödstrött och magen är helt i olag efter att ha ätit piller hela veckan. Ovanpå detta lock för öronen nästan hela tiden så jag hör dåligt.
Skulle behöva ligga i sängen men vi är inte så många på jobb och flera andra är också sjuka - vilken röra!
Nåja, ett par timmar till sedan blir det en lugn hemmakväll och sedan är det bara en dag kvar tills helgen. Den kan inte komma fort nog.

2 Comments:

  • At 2007-05-24 23:53, Anonymous Anonym said…

    PEST!
    Hoppas att det snart ger med sig så at tdu känner dig pigg och frisk till helgen!

     
  • At 2007-05-25 14:48, Anonymous Anonym said…

    Hoppas att du piggnar till under helgen.
    Att vara förkyld är verkligen inget kul.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter