Kimmietid

maj 23, 2007

Morsdagspresent fixad

Hade inte så gott om ideér bara en och den prylen hittade jag inte.
Så det blev en ny kött-termometer (hon lyckades på något sätt ta sönder sin gamla sist jag var där hemma) och lite Scholl-Fotvårdsprodukter.
Det är inte lätt att hitta på något till äldre personer, som regel har de redan mer än de behöver eller så köper de saker när de vill ha dem.

Huvudet bultar och jag är trött men jag jobbar i varje fall, sonen är hemma idag också men nyss när jag pratade med honom så kände han sig bättre så han kan nog gå till skolan imorgon, förhoppningsvis.

2 Comments:

  • At 2007-05-23 20:55, Anonymous Anonym said…

    Krya på er båda två!!

     
  • At 2007-05-23 22:51, Anonymous Anonym said…

    Krya på dig!! Nu kunde jag titta in lite. Köpte morsdagspresent till mig själv igår. Halsbandet med balance-ringen. Det är min present till mig själv för att jag är en härlig mamma =)
    Kramar till dig

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter