Kimmietid

maj 26, 2007

Vilken eländig vecka

Veckan började med feber i Måndags, lite bättre i tisdags så då gick jag tillbaks till jobb.
Onsdagen gick rätt bra men på Torsdagen bröt förkylningen ut rejält med feber och allt, jag lyckades ta mig igenom arbetsdagen på torsdagen och tvingade mig själv till jobb på fredagen (fylld av Pandodil) klarade 2 timmar på jobb och fick sedan ge upp.
Nu är det lördag snart kväll och jag har visserligen bara lite feber nu men jösses när ska det sluta.

Har trots detta tvingat iväg mig till frisören, jag hade bokat tid sedan länge och ville inte trassla med det. Resten av dagen har jag legat i sängen och bara gjort en liten gnutta av den städning som behövs. Måtte jag må bra imorgon då jag har bestämt med min mamma eftersom det ju är morsdag. Jag vill inte mer av detta nu, nästa vecka har jag planer för flera kvällar och jag vill tillbaks till normal form. Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan åter till sängen.

3 Comments:

  • At 2007-05-27 01:53, Anonymous Anonym said…

    Vad tråkigt att sjukan inte vill släppa taget om dig.
    Krya på dig och hoppas att du kan genomföra dina planer.

     
  • At 2007-05-27 09:06, Anonymous Anonym said…

    Usch! Stackars dig!
    Hoppas att du mår bättre idag!!!!

    Sa frisören något om mig? :)

     
  • At 2007-05-27 11:34, Anonymous Anonym said…

    Tack för era snälla hälsningar,
    nej frissan nämnde inte dig.
    Jag var inte så väldigt pratsam heller i och för sig eftersom jag mådde skit.

    Kimmie

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter