Kimmietid

januari 12, 2007

Härligt med fredag

Ser fram emot helg men jag önskar det kunde sluta regna och blåsa så mycket. Jag vill ut och promenera lite när jag är ledig men detta vädret lockar inte till sådant.
Imorgon ska granen ut. Jag lyckades byta gardiner i köket igår och samla ihop alla andra julprylar i en hög som sedan ska packas ner. Så nu är det bara granen och ljusstakarna kvar och de ska bort imorgon.

Läste på internet att kräksjukan har tagit full fart i Stockholm och Malmö,
där har vi något som jag vill undvika. URK!

3 Comments:

  • At 2007-01-12 08:42, Anonymous Anonym said…

    Va?! Vill du undvika kräksjukan?! :)

    Tänk vilken effekt det skulle göra på viktminskningen..... Skojar bara.

    Hoppas verkligen man slipper sånt!!

     
  • At 2007-01-12 09:44, Anonymous Anonym said…

    Tänkte inte på det...
    =)

     
  • At 2007-01-12 23:57, Anonymous Anonym said…

    Ja, jag vill oxå att det ska sluta att blåsa och regna. Längtar efter promenader...

    Idag plockade jag ner alla julsaker och sorterade ut alla gammalt. Så nu ryms allt i två lådor istället för tre.
    Imorgon slänger vi oxå ut granen som för övrigt redan står tom.

    Hoppas att du får en riktigt bra helg!

    kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter