Kimmietid

januari 05, 2007

Det blir nog en film ikväll

Har en dansk film igen - jag gillar danska filmer - Han, hon och Strindberg heter den jag hyrt nu. Har inte hört något om den men det kan nog bli bra hoppas jag.
Sonen är hos sin pappa inatt också så kommer han hem imorgon eftermiddag eftersom pappan skulle iväg på fest.
Så innan jag däckar i soffan med en film så ska jag försöka börja lite med helgstädningen eftersom jag har mycket mindre solotid än jag är van vid.
Givetvis kan jag städa även när sonen är hemma men jag har en lite udda städteknik där jag först förbereder alla rum och sedan kör på och det gör att det blir väldigt rörigt innan det blir bra. Stolar på borden och sådant.

1 Comments:

  • At 2007-01-05 19:20, Anonymous Anonym said…

    Hoppas att filmen är bra och att du får en skön kväll!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter