Kimmietid

januari 02, 2007

Kväll igen

Sonen och hans kompis har tagit över vardagsrummet och ska titta på en DVD-film, så då lånar jag hans rum och datorn en stund.
Vi har ätit kycklingfilé i vitlökssås och det var uppskattat och nu är det alltså film-tajm.
Jag ska också titta på en film fast i mitt eget rum tänkte se en film jag hyrt som heter -
The worlds fastest indian.
Såg en annan film för några dagar sedan som jag måste rekommendera Nenne hette den och den var typ en dansk Bridget Jones. Jätterolig.

2 Comments:

  • At 2007-01-03 13:18, Anonymous Anonym said…

    Nynne har jag sett o den tyckte jag var bra. The worlds fastest indian har jag tänkt se. Har den faktiskt hemma. Vad tyckte du om den??

     
  • At 2007-01-08 14:09, Anonymous Anonym said…

    Ja just det Nynne hette den ju - inte Nenne.
    The worlds fastest indian var helt ok men inte någon höjdare.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter