Kimmietid

januari 03, 2007

Energi

Jag vaknade med en massa energi. Det blev en halvtimme på motionscykeln med en gång sedan frukost och nu har jag hunnit med att vara ute och gå i det fina vädret också.
Har jagat ut sonen och hans kompis i det fina vädret, kompisen är väldigt förtjust i TV:n och jag tyckte att det var så underbart ute att de behövde lite syre.
Sonen är dessutom ingen TV-fantast så en stund ute med basketbollen gör dem säkert gott.
Killarna var uppe väldigt sent klockan blev nästan 2 fick jag veta, själv slocknade jag vid halv-ett tiden. Imorgon börjar jag jobba igen hoppas att jag vaknar med samma energi då....

1 Comments:

  • At 2007-01-03 21:38, Anonymous Anonym said…

    Ja, tänk så skönt det hade varit att vakna riktigt pigg en dag man ska till jobb. Eller att vara så där jätte trött en dag när man är ledig och få lov att bara somna om... Händer nästan aldrig, inte mig iaf

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter