Kimmietid

januari 09, 2007

En lista snodd från Expressen-blogg

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
9

Vilken svordom använder du mest?
F*n

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6,05

Var köper du dina matvaror ifrån?
90% på ICA Maxi, övrigt på Coop

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Resor

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jag själv när jag får dåligt samvete om jag inte orkar städa.

Tar du någon medicin som hjälper dig somna snabbare?
Nej

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Inte än

När var senast någon stötte på dig?
Ja, när var det

Vad åt du till middag?
För tidigt för middag, men jag ska göra ugnsbakad falukorv ikväll.


Kan du vissla?
Ja, men det låter inte bra

Vem var den sista som ringde dig?
Min mamma

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Bergochdalbanor.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det finns det säkert någon som gör.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Oftast inte

När flög du senast?
Det var ett bra tag sedan. Semester på Rhodos

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6 st.

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite knagglig tyska.

Diskar du din egen disk?
Ja för det mesta, ibland särbon.

Har du gråtit offentligt?
På min pappas begravning.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte tillräckligt ofta.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej Usch

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det får han gärna men han måste inte.

Vad har du med dig in på bion?
Läsk, godis

Vem var din favoritlärare?
Engelskläraren på gymnasiet.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Då får han vara otroligt trevlig för att väga upp detta.

Gillar du att flyga i flygplan?
Ja, om jag är på väg till något kul.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Då har väl personen ifråga varit attraktiv i mina ögon i varje fall och det räcker väl.

Gillar du din boendesituation?
Ja

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7 timmar för att må bra men visst jag klarar mig på mindre.

Äter du frukost dagligen?
Ja.

Vilken är din favoritfrukt?
Clementin

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja, jag försöker, men jag låtsas att det är väldigt lite kalorieri i Marabou Dajm.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
43

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Oftast, men inte i bloggen.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vej ej

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det går över.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej! Aldrig i livet !

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage eller på sidan.

Tycker du om att krama folk?
Ja, det är trevligt

Skulle du säga att du är trendig?
Nix. Bara ibland och då som ren olyckshändelse.

Äger du en digitalkamera?
Jag får låna sonens.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Vet ej om jag blivit jämförd med någon kändis.

Stör det dig om någon säger att den ska ringa men inte gör det?
Ja, (I-landsproblem.)

Vad är du allergisk mot?
Inget.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det är upp till var och en.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, jag älskar kött.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet ej


Fritt fram att sno listan om någon känner sig manad.
 
Hit Counter
Free Counter