Kimmietid

januari 10, 2007

Eftermiddag och fortfarande mörkt

Ja, det blev en sådan dag. Lång har den varit också, har suttit i ett långt möte som inte var så jätteintressant, i varje fall inte den sista timmen.
På lunchen var jag och en arbetskamrat ute och handlade och det var bra så slipper man ikväll.
Sonen hade skickat SMS redan vid 10-tiden att han inte mådde så bra men det såg jag inte förrän vid 12 eftersom jag satt i möte. Jag kunde ringa upp honom då eftersom han hade lunch och han mådde fortfarande inte så bra men nu har han klarat skoldagen i varje fall, han får vila ikväll så kan han förhoppningsvis klara skolan imorgon igen. Känner mig inte helt ok själv men det är väl något elände som finns i kroppen men som inte riktigt bryter ut. Vi får ha en riktigt lugn helg när det blir dags och samla krafter då.

Ikväll kommer särbon och vi ska göra Köttfärssås och fullkornspasta hoppas sonen har lite aptit då. Lite mat i magen kan göra susen för energin.

1 Comments:

  • At 2007-01-11 00:31, Anonymous Anonym said…

    Jag hoppas verkligen att ni slipper bli sjuka.
    Krya på er.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter