Kimmietid

november 10, 2006

Lite sömnbrist

Har haft en sån där natt då man utan anledning vaknar hur många gånger som helst och sedan tar det en bra stund innan man kan somna igen.
Men det är fredag så det gör inte så mycket. Imorgon ska jag sova ut ordentligt. SKÖNT!
Sonen var jätteglad och kom dansande ut ur sitt rum i morse. Det är mycket nu när han går i högstadiet och han behöver läxfri helg.

Jag tror jag måste gå och köpa mig något par nya byxor ikväll eller imorgon, imorse när jag skulle ta på mig ett favoritpar så gick det bara inte att ha dem - de halkar ner och hänger på höften. Såg inte klokt ut men jag blev glad ändå. Hade tänkt vänta med att köpa nytt tills jag gått ner lite till men man kan ju inte se ut hur som helst under tiden.
-8,9 kg.

3 Comments:

  • At 2006-11-10 16:36, Anonymous Anonym said…

    Grattis!
    Vad kul att behöva köpa nytt av DEN anledningen :)

     
  • At 2006-11-10 19:33, Anonymous Anonym said…

    Då får jag säga grattis, men tänk på att du inte får försvinna helt nu!! Ha en underbar kväll och sköt om dig.
    Vicke

     
  • At 2006-11-10 21:43, Blogger Kimmie said…

    Tackar för gratulationerna.
    Nej jag ska inte försvinna, bara bli av med slutaröka kilona.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter