Kimmietid

november 09, 2006

Höstigt

Det regnar och stormar och man känner mest för att var hemma med en bra bok och massor av stearinljus. Men det går ju inte.

Ikväll måste jag gå och handla riktigt ordentligt skrev lista igår kväll och det fattas en massa. Men först så ska jag träna - 30 minuter på motionscykeln blir det. Eftersom jag lagade mat så att det räcker till ikväll också igår så hinns både och med.

Ska testa några nya GI-recept i helgen tänkte jag bl.a annat en pytt-i-panna som har zuccini och svamp istället för potatis, lät gott tyckte jag.
Också ska jag göra Dinkelpannkakor igen för de var så jättegoda.
Vikten håller sig rätt stabilt och det är ju inte konstigt att det inte hänt så mycket neråt eftersom kalasandet innebar en hel del fusk, sen har det ju inte blivit något + heller och det är skönt.
Ska försöka hålla mig i skinnet i helgen nu och bara äta nyttigheter.
Man kan ju alltid lyxa med lite mörk choklad och nötter om man blir sugen.

1 Comments:

  • At 2006-11-09 10:37, Anonymous Anonym said…

    Ja, mörk choklad och nötter är ju smarrigt! :o)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter