Kimmietid

november 03, 2006

Ledig Fredag

Det är jättehärligt, sonen och jag har gjort en massa och också hunnit med att ha en lugn skön morgon. Vi ska servera Lasagne imorgon och nu har vi gjort en stor vanlig lasagne, en lite mindre lasagne utan vitlök. (En i familjen gillar inte vitlök).
Och så imorgon ska vi göra en stor till med Kyckling, broccoli och bacon.
Sedan har vi börjat baka Carrot Cake också.
Det hade blivit mycket imorgon om jag hade jobbat hela dagen idag.
Nu har sonen smitit iväg till en kompis några timmar och jag ska sätta mig på motions-cykeln ett tag.
Hoppas alla som tittar in får en härlig helg!

1 Comments:

  • At 2006-11-03 14:40, Anonymous Anonym said…

    MUMS!
    Alla på jobb har pratat morotstårta hela gårdagen och det mesta av denna dagen, blev så himla sugen.
    Det var så längesedan...
    Nu behöver jag tydligen inte vänta länge till :D

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter