Kimmietid

oktober 06, 2006

Fredag igen

Trots att jag legat hemma flera dagar denna veckan så känns det skönt med helg på gång. Vikten har stått still denna veckan och det är kanske inte så konstigt eftersom jag inte rört mig alls. Men jag har skött maten bra ändå.

Fast idag blir det nog en liten fuskis, vi funderar på att köpa hamburgare och McDonalds har ju en med fullkornsbröd så blir det inte så farligt.
Man får ju unna sig att slippa laga mat någon gång ibland tycker jag.

Så ikväll blir det TV-tittande med särbon och sonen. Det är ju både idol och Hey Baberiba.

2 Comments:

  • At 2006-10-06 15:49, Anonymous Anonym said…

    Vad skönt att du mår bättre/bra igen.

    Ha en skön kväll och smaklig spis ;)

     
  • At 2006-10-06 16:57, Anonymous Anonym said…

    Men HALLÅÅÅ! :)

    Hur trött var du när du skrev detta?

    Särbon och sambon???

    Är det sonen som är "sambon" eller har du glömt att berätta något för mig? Vad säger särbon om det i så fall..... Fnissar högt

    Ha en skön helg! Vi hörs kanske på telefon

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter