Kimmietid

september 30, 2006

Mår redan bättre

Förhoppningsvis är det inte tillfälligt för jag känner mig redan mycket bättre. Jag är fortfarande väldigt trött men förkylningen har lättat en hel del. Jag har vilat mycket idag men också fått städat ett par rum + badrummet så det är inte så väldigt mycket kvar tills imorgon.
Jag hoppas att jag känner mig återställd imorgon skulle behöva komma ut och köpa present till särbon.

På måndagkväll ska jag träffa några gamla klasskamrater som jag gått hela grundskolan ihop med, vi håller fortfarande tät kontakt och det är jättekul att träffa människor som känt en hela ens liv (nästan) och som känner hela ens familj och vet allt om en (nästan).
Jag kan inte låta bli att tänka på att jag inte kan följa GI den kvällen men det är väl inte hela världen med en kvälls syndande får jag hoppas.
Ett kilo till har hoppat iväg förresten nu står det på 5,8 kg minus. Jag som trodde att jag aldrig skulle orka ta tag i vikten. Det gör mig glad.
Jag bryr mig inte så våldsamt mycket om hur andra ser mig men jag älskar känslan av att var lite lättare.

2 Comments:

  • At 2006-10-01 05:38, Anonymous Anonym said…

    Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll tillsammans, men det brukar ni ha!

    Ja, jag vet att du har en sån karaktärstyrka när du satt dig för något så jag vet att du klarar en kvälls avvikelser från "programmet".

    Själv har jag svårt att hitta tråden igen.

     
  • At 2006-10-02 07:41, Anonymous Anonym said…

    Vad skönt att du mår bättre nu. Hoppas förkylningen stannar borta.
    Grattis till minuset och ha så kul i kväll.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter