Kimmietid

september 29, 2006

En dag i sängen

Ja det har det blivit. Mycket sovande och tv-tittande. Har bland annat sett film "Flight 93", den var stark att titta på. Man visste ju vad som skulle hända men var ändå på helspänn. Full av beundran för dessa hjältar som försökte stoppa terrorister, men deras familjer måste ha svårt att se denna film.
Såklart har jag nu legat på sängen och tittat på Idol - ska bli jättespännande om en timme att se hur det går. Bäst var Markus & Linda tyckte jag men även Natalie och Felicia var proffsiga. Vet inte vem jag tycker ska åka ut det övriga startfältet var rätt jämnt tyckte jag. Ska såklart tillbaks till TV:n när det blir dags för resultatet, tänkte kolla lite bloggar tills dess.

2 Comments:

  • At 2006-09-29 22:05, Blogger Kimmie said…

    Där jag skriver finns en rad för rubrik över fältet som jag sedan skriver i, men det kanske finns i inställningarna.

     
  • At 2006-09-29 22:19, Anonymous Anonym said…

    Hej!

    Ja, jag tyckte också att Markus var jättebra ikväll! Hoppas att han får vara kvar.

    Ha en fortsatt fin kväll och krya på dig!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter