Kimmietid

september 25, 2006

Jag är förbannad på Lovefilm

Detta företag är just nu under all kritik!!
Jag har varit med i Boxman i ett par år denna blev sedan Lovefilm när det gick ihop med något annat hyrfilms-företag. Tidigare har det fungerat bra men nu är det verkligen uselt! Gå inte med!!

Man ska få ny film när man returnerat sin senaste och det har för min del gått snart en vecka efter att de mottog returfilm från mig men inte skickar de någon ny, när jag klagar får jag inget svar utan det kommer upp något meddelande att de har hårt belastning och ska svara så småningom.
Jag betalar alltså en avgift för ingenting. Jag blir så förbannad! Har redan betalt för en månad till men blir det inte skitsnabb bättring så får man ju gå ur skiten.

1 Comments:

  • At 2006-09-25 16:52, Anonymous Anonym said…

    De skickar reklam til mig stup i kvarten, men jag har inte nappat och NU vet jag att jag absolut inte ska gå med!
    Tack för varningen!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter