Kimmietid

september 19, 2006

Idol

Igår tittade jag och sonen på idol och vi fick precis som vi ville (utan att rösta själv). Linda och Jessica tyckte vi bäst om av de fem som tävlade igår (framför allt Linda).

Det blir lite mycket den här veckan när det går på TV varje kväll men det är ju bara en vecka och vi tycker det är riktigt kul att titta på.

Idag är det lite grått och trist ute, regnade lite imorse när jag cyklade hit men jag ska trots det ge mig ut på en cykeltur på lunchen. Det får bli det istället för promenad idag eftersom jag har några små ärenden som behöver fixas.

2 Comments:

  • At 2006-09-19 22:01, Anonymous Anonym said…

    Jag höll också på Linda!

    Ikväll tycker jag att Danny och Markus ska gå vidare.
    (Men det hade varit intressant att få se vad de kan göra med John-Alexanders röst med - finns resurser där.)

     
  • At 2006-09-20 09:44, Blogger Kimmie said…

    Tyckte precis som du och Markus var ju jättebra.
    Danny var inte så bra igår men man har ju hört innan att han kan. Johan-Alexander sjunder jättebra men är lite trist tycker jag. Se jag låter som en femte jurymedlem. FNISS

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter