Kimmietid

september 15, 2006

Så in i *"%&¤/#(")=? ont!

Jag hade en matlagningsolycka igår, jag höll på med flera saker samtidigt och hade flera plattor igång. Det visade sig att jag hade en platta för mycket igång och på den hade jag lagt ett kastrullock. När jag sedan skulle flytta kastrullocket så tog jag tag i det och uttalade en hel del ord som jag mycket sällan använder! Locket fastnade på tummen!!!
Gissa om det gjorde ont, jag började genast kyla tummen och även några andra fingrar men de var inte lika illa brända.

Så inatt har jag sovit med kylklamp i sängen och varit uppe och bytt när den blivit mindre iskall. Jag har en jätteblåsa som täcker hela tummen i stort sett. Jag blev tvungen att punktera den inatt för det bultade så hemskt. Det gör ont nu också men inte lika illa, jag kan klara mig utan is nu men varje gång jag rör något så gör det skitont.

Nåja det är ju i varje fall helg på gång.
Ikväll ska jag hälsa på min mamma, sonen ska till sin pappa.

3 Comments:

  • At 2006-09-15 18:21, Anonymous Anonym said…

    Stackars dig!
    Det var ju en riktig Hossan-olycka ju...Hoppas att värken snart går över! Köp xylocain-salva på apoteket, den bedövar en del iaf.
    Kram

     
  • At 2006-09-15 23:06, Anonymous Anonym said…

    Aj aj aj

    Stackars dig och din tumme.
    Riktigt illa.
    Hoppas att den läker snabbt
    *blåser på tummen*

     
  • At 2006-09-15 23:07, Anonymous Anonym said…

    *S* Nu rörde jag verkligen ihop det i alla hast.
    Jag HETER ju inte http://nena.bloggagratis.se/
    ;o)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter