Kimmietid

september 12, 2006

Har sovit så gott

...som om någon klubbat mig, jag har sovit hela natten och vaknade sedan innan väckarklockan ringde och kände mig utsövd. Gud vad skönt..
Jag brukar bli trött när jag kör någon form av diet men denna gången har jag inte känt mig hungrig eller matt. Härligt.

Hittade en frukost som inte var fullt så tung idag, ostomelett. Den var jättegod (men visst kommer jag att få mack-abstinens efter några dagar till).

Idag är sonens skola nere i city och ska prata med valarbetare sedan i eftermiddag ska högstadiet ha val på skolan, ska bli intressant att se hur detta utfaller.

1 Comments:

  • At 2006-09-12 09:18, Anonymous Anonym said…

    Åhh vad avundsjuk jag blir! Sova och vakna utvilad!

    Vad bra att dieten verkar fungera!
    Viktigt att inte behöva känna sig hungrig.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter