Kimmietid

september 11, 2006

Måndag igen + GI-start

Så var det Måndag igen, igår var vi och firade systersonen som fyller 20 år.
I övrigt har helgen varit lugn och skön, fått fixat en del t.ex putsat fönster och lite städning.

Så idag drar jag igång med mitt försök med GI-diet, ska bli mycket intressant att se hur det går. Har ätit en jättefrukost som bestod av makrill-omelett med fetaost. Det smakade i och för sig bra men det är lite svårt att äta en så stor måltid klockan 6,30 på morgonen. Jag är van vid 2 mackor.

Till lunch blir det Kycklingsallad, och så är vädert helt perfekt så jag ska nog få in en promenad också på lunchrasten.

1 Comments:

  • At 2006-09-11 13:59, Anonymous Anonym said…

    Lycka till med GI och det lät ju som en god frukost även om jag inte skulle kunna äta det till just frukost. Jag är glad om jag ens får i mig en macka

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter