Kimmietid

september 21, 2006

Hossan hade ett test till mig..

1. Tre namn jag lyssnar till: Mamma, Mitt namn och inget mer tror jag.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är rätt snäll.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är inte impulsiv.

4. Detta är jag rädd för: Spindlar och att något ska hända min närmsta.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kramar, mat och dryck

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Titta på en spindel utan att skrika,
Förstå allt hemsk som händer, Vara utan min son.

7. Detta tycker jag om att göra: Var med min familj, läsa, se film, promenera

8. Detta vill jag göra just nu: Gå ut i det vackra vädret.

9. Bästa känslan: Känslan när man klarat av något man var tveksam till att man kunde.

10. Värsta känslan: När man förlorat någon som betyder mycket.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Värme, humor och intelligens.

12. Är du kär just nu: Sådär lagom.

13. Jag vill gifta mig: Been there, done that.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Se min son växa upp till den fantastiska människa han håller på att bli/är.
Känna mig nöjd med mig själv som person.
Kommer inte på mer.

15. Min käraste ägodel: Jag vet faktiskt inte, jag är mycket fäst vid ett gammalt skåp som var den första möbel min mamma köpte för egna pengar.

16. Något jag vill ha i present: Jag är galen i böcker det kan aldrig bli fel med böcker.

17. Detta har jag på mig just nu: Svarta byxor, Röd blus och svarta sandaletter.

18. Favoritkläder: Jazzbyxor, t-shirt.

19. Favoritdjur: Vet ej.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, Pop

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Sjumilakliv - Martin Stenmarck.
+ 2 äldre låtar som jag aldrig får nog av är Anthem - Tommy Körberg
Bohemian Rapsody - Queen. Sen finns det ju hur mycket som helst.


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Engelska, Historia var kul.
Jag hatade: matte och fysik.

23. Stjärntecken: Kräfta

24. En bok jag gillar: Jag älskar böcker, kan skriva hur många som helst.
En ganska nyläst favorit är Stenhuggaren av Camilla Läckberg.

25. En film jag gillar: Allt av Woody Allen.

26. TV-program jag gillar: Prison Break, Desperat Housewives, Idol

27. Favoritdoft: Den hette Champagne tidigare och jag kommer aldrig ihåg vad den heter nu.

28. Detta äter jag gärna: Grillat, Italienskt

29. Dricker helst: Rödvin, Kaffe

30. Favoritgodis: Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA är aldrig fel men för att testa något nytt skulle jag gärna åka till Nya Zeeland.

32. Färg på mina ögon: Blå-Grön

33. Min längd:168,5 cm

34. Jag tror på: Att godheten fortfarande finns.

35. Jag spelar: Skivor.

36. Person jag beundrar: Oprah Winfrey

37. Så här bor jag: Marklägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 0

39. Det här tänder mig: Humor, maskulinitet.

40. Det här gör mig avtänd: Dålig hygien, överdrivet ego.

41. Favoritfärg: Grönt och Blått

42. Favoritcitat: Kommer inte på nåt.

43. En hemlighet jag vet: Då vore det ju ingen hemlighet.

44. Bästa present jag fått: Brukar alltid gilla mina presenter, men när sonen gått ut och spenderat sina veckopengar på att själv köpa något till mig så värmer det i hjärtat, eller när han byggt något fint i slöjden.

45. Senast köpta skiva: Rod Stewart

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Låren

48. Udda förmåga/egenskap: Vet ej

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Vej ej

50. Två personer jag vill ska göra detta test: Jag ska tipsa Nena och kanske Zahiren kan behöva distraheras lite.

2 Comments:

  • At 2006-09-21 10:12, Anonymous Anonym said…

    Jag antar utmaningen... Det tar väl en stund men det kommer.
    Jag behöver distraheras lite ja...

     
  • At 2006-09-21 10:24, Blogger Kimmie said…

    Vad kul, förstår verkligen att du har det jobbigt just nu. Att tänka på något annat kan behövas.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter