Kimmietid

oktober 02, 2006

Jobbigt

Har sovit uselt, först mellan ca 23,oo till 01,00 då vaknade jag av åskan.
(tror det var det i varje fall) sedan kunde jag inte somna igen pga både åska och förkylning förräns närmare 04,00 på morgonen, så när klockan ringde 6,05 var jag inte så hemskt pigg.
Jag är på jobb och snörvlar och känner mig oerhört trött, men det får gå.
Sonen är på skolutflykt och vädert är ju minst sagt skakigt ena stunden ösregn nästa sol.
Förhoppningsvis hittar vi båda lite ork så att vi kan vara trevliga ikväll.

2 Comments:

  • At 2006-10-02 16:30, Anonymous Anonym said…

    Vad menar du? Du är ALLTID trevlig!!! :)

     
  • At 2006-10-02 17:20, Anonymous Anonym said…

    Ja vädret har varit underligt i dag. Fattar inte att det kan växla så snabbt.

    Trist att förkylningen inte vill släppa ordentligt.
    Krya på dig

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter