Kimmietid

oktober 11, 2006

Det gick bra hos tandläkaren

Det brukar alltid gå bra men jag tycker ändå inte om det. Allt var i bra skick
och jag blev 720,- fattigare för att få reda på det + ta bort en del tandsten.

I morse var det svalare än innan och vi upptäckte att sonens "övergångs-
jacka" var för liten. Alldeles för korta ärmar. Så nu får vi försöka hitta tid till att shoppa en jacka också. Det får lösa sig i helgen. Han kunde ha fleece så länge.

Vågen har lossnat lite igen och nu har jag tappat sammanlagt 6,2 kg.
Det känns jätteskönt.

Så fick jag pratat med min vän som blivit opererad och han hade det jobbigt igår, han hade kräkts en massa efter att ha varit nedsövd och sedan ville han inte ta smärtstillande för att han inte ville kräkas mer alltså hade han hemskt ont. Ska dit ikväll och hälsa på honom, hoppas han har det bättre då.
 
Hit Counter
Free Counter