Kimmietid

oktober 03, 2013

Så sprang några dagar iväg

Imorgon är det fredag igen =). Idag efter jobb tog jag en liten tur till Mobilia köpcenter och köpte mig en blå sweatshirt och en fräck sjal med flera färger även den blå från tröjan. Det har blivit lite kyligt på jobb så jag behöver lite fler tröjor som är lagom varma. Det blev H&M eftersom jag behöver hålla lite i slantarna också. Om lite drygt en månad slutar sonen vara tonåring - han fyller alltså 20! Då får det bli lite extra fin presenter också kalas förstås och kort efter det närmar sig ju julen och den är i år hos mig. Så nu får jag låta bli att köpa kläder ett tag och vara lite ekonomisk =).

Inför denna helg har jag skrivit en lista på lite som ska klaras av, fönsterna ska putsas, håret ska färgas och badrumsskåpen ska städas. Utöver det ska det kopplas av =)




3 Comments:

  • At 2013-10-04 02:02, Blogger -Nena- said…

    Tiden går fort, fredag igen och så fyller våra "små" 20 =)

    Ha en skön helg!

     
  • At 2013-10-04 20:47, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja visst är de fortfarande små i våra huvud =).Härlig med fredag är det dock!!

     
  • At 2013-10-07 14:16, Anonymous Helga said…

    Ja, tänk vad tiden rusar. Vår yngsta är snart 19 (jan) o har flyttat hemifrån. Vår äldsta fyller 21 snart (dec)... Båda reser o klara sig bra själva. Fattar bara inte vart tiden tog vägen...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter