Kimmietid

augusti 19, 2008

Lite motion

När jag kom hem från jobb så förberedde jag allt inför middagen, så att vi bara kunde värma den. Sedan fick jag plötsligt lite energi och fick för mig att jag skulle träna före maten - så det blev en stund på Cross-trainern. Sedan blev sonen inspirerad så han hoppade på maskinen direkt efter mig. När vi båda duschat och blivit klara åt vi vår middag och sedan har vi tittat på ett inspelat Journeyman-avsnitt. Det konstigaste är att klockan bara är lite över åtta. Kvällarna brukar bara springa förbi men idag känns det som vi tagit det lugnt men ändå hunnit med mycket. Bra kväll!

2 Comments:

  • At 2008-08-20 08:30, Anonymous Anonym said…

    Vad bra att få sig motion sådär på hemmaplan...

     
  • At 2008-08-20 16:15, Blogger -Nena- said…

    Härligt när man får gjort en del och klockan inte sprungit iväg för fort.
    Har min crosstrainer utlånad till svärmor eftersom den mest stod men nu saknar jag den.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter