Kimmietid

augusti 18, 2008

Kanske är det mig det är fel på???

Jag blir så j-a trött på människor ibland - naturligtvis inte alla men en hel del.
Vad är det med bristen på hänsyn nu för tiden (nu låter jag som en gammal kärring).
Det som fick mig att få nog ikväll var att sonen två dagar i rad bestämt med en familj som ska komma och titta på en grej han har till salu. Igår ringde tonårskillen som var intresserad en timme efter att han skulle varit här och sa att hans pappa inte kunde skjutsa honom så killarna bestämde att mellan 17-19 ikväll skulle den här killen och hans pappa komma.
Halvåtta sa jag till sonen att kolla om det kommit något mail från dem..... nej..... så sonen ringde och då svarar killen att hans pappa inte kunde nu heller. Ärligt talat kan man inte så ringer man!!!!! Jag blir så irriterad. Ska man sitta här och vänta på någon fjönt hela kvällen också skiter de bara i det. Sånt här ser jag hela tiden och det irriterar mig att vissa ser sig som så viktiga att de bara kan strunta i normal hänsyn.

Så nu har jag avreagerat mig..... Skönt!

4 Comments:

  • At 2008-08-19 10:27, Anonymous Anonym said…

    Fy så dåligt!! Kanske ska ni säga att ni ska sälja till en annan - då kanske de får fart!

     
  • At 2008-08-19 10:37, Blogger Kimmie said…

    Precis Helga, det är så att den här killen svarade först så sonen ville vara rättvis och låta honom få första chansen, men igårkväll så svarade sonen på några andra mail så får vi se om det går bättre.

     
  • At 2008-08-19 13:38, Anonymous Anonym said…

    Ja, sälj till någon annan men låt sen ändå de andra köra till er och så öppna inte när de kommar - hi hi hi hi... (nej jag bara skämtar)
    Otroligt irriterande, men faktiskt bättre att sälja till någon annan mer seriös.

     
  • At 2008-08-19 19:51, Blogger -Nena- said…

    Sådant är så irriterande.
    Jag hade sagt att nu är det andra som ska komma och titta och första hit som vill ha det får köpa det.

    Lycka till med försäljningen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter